Siłownia: polecane suplementy dla kobiet

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Siłownia: polecane suplementy dla kobiet

Suplementy diety w większości sytuacji kojarzą się z mężczyznami, którzy uczęszczają regularnie na siłownie, a kiedyś ciężko było znaleźć jakiekolwiek kobiety na siłowni, a co dopiero takie, które biorą suplementy, czy jak kto woli odżywki. Wszystko z czasem, jednak potrafi się zmienić i dzisiaj nie jest niczym nadzwyczajnym spotkać na siłowni gromadę kobiet, a część z nich jest na wystarczająco wysokim poziomie zaawansowania, że z chęcią przyjmują różnego rodzaju suplementację.

Witaminy i minerały dla kobiet ćwiczących na siłowni

Każdy kto rozpoczyna suplementację powinien zacząć od zaopatrzenia się w porządne witaminy i minerały i dotyczy to tak samo mężczyzn, jak i kobiet. Jakie witaminy i minerały warto włączyć do swojej suplementacji? Przed zakupem jakiegokolwiek preparatu witaminowego wybierz taki, który będzie zawierał w swoim składzie witaminy: C, K oraz D. W kwestii minerałów warto, żeby w suplemencie znalazły się: cynk, magnez i potas. Każdy z preparatów można kupić osobno, ale nie ma sensu nadwyrężać kondycji naszej wątroby, dlatego warto postawić na formę jednej tabletki w której będzie wszystko co tak bardzo nam jest potrzebne przez ciężkie treningi na siłowni lub jakiekolwiek wyczynowe treningi w różnych dyscyplinach sportu.

Białko serwatkowe dla kobiet

Nie oszukujmy się, ale białko warto jest spożywać tylko i wyłącznie kiedy mamy bardzo wysokie zapotrzebowanie na nie w ułożonej wcześniej diecie, a nie jesteśmy w stanie tyle zjeść jedzenia wysokobiałkowego, żeby to zapotrzebowanie zapewnić. W takiej sytuacji warto jest sięgnąć po białko serwatkowe, a producenci oferują duży wybór smaków, także nie powinnaś mieć problemu ze znalezieniem dla siebie odpowiedniego białka, które trzeba traktować mimo wszystko jako mały ,,posiłek”, który ma zapewnić nam odpowiednie ilości białka w diecie.

Spalacze tłuszczu nieszkodliwe dla kobiet

Przede wszystkim warto rozpocząć suplementację od stosowania na przykład zielonej herbaty, l-karnityny czy popularnego CLA. Trzymając dietę oraz wykonując treningi areobowe z pewnością to wystarczy, ale jeżeli mówimy o sytuacji, kiedy trzeba zejść ekstremalnie nisko z poziomem tkanki tłuszczowej, wtedy warto zaopatrzyć się w kompleksowy spalacz tłuszczu, który będzie zawierał szereg substancji pobudzających nasz organizm do spalania tkanki tłuszczowej. Przeanalizujcie przed zakupem jakiegokolwiek spalcza, czy w składzie jednej dawki, nie ma zbyt dużej ilości pobudzających substancji, chociażby kofeiny, gdzie niekiedy potrafią być naprawdę końskie dawki.

Suplementacja kobiet, czego nie brać?

Zdecydowanie nie warto jest sięgać po wszelkiego rodzaju boostery testosteronu oraz unikać prohormonów. Nie chcemy raczej ingerować w nasz układ hormonalny, ewentualnie jedynie wtedy kiedy jesteśmy pod opieką lekarza, który byłby w stanie badać stężenie naszych hormonów. Nie polecamy także korzystania z bardzo mocnych przed treningówek, ponieważ niesie to za sobą sporo nieprzyjemnych doznań.

Alicja Laskowska

Siłownia: polecane suplementy dla kobietFanka wszelkiej polskiej literatury, na co dzień studentka na kierunku ekonomicznym. Zakupy i śledzenie modowych nowinek, tak spędzam wolny czas. Właścicielka dwóch psów, czyli psiara na całego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *